hey

Dagen efter de pedagogiska ledarskapet har mest bestått av städning. Eftersom mitt krabbansikte inte har lagt sig bestämde jag mig för att tillbringa eftermiddagen inne. Fast efter skolan var det min grupp som skulle städa, dock gick det på 45 minuter så det gjorde ingenting! Åkte hem och städade mitt rum, tvättade kläder och var duktig. Skinande rent blev de ja! 
Efter det kom min frisör på besök med den nye lille bebben, 8 VECKOR!!!! Sockersöt! Sen blev det mer socker, i form av strösocker på pannkakorna vi åt till kvällsmat. Lyckan efter maten bestod när mitt älskade namnsdagsbarn ringde och pratade lite. Släppte boken direkt och pratade med honom och kan inte återgå till boken nu när han är inne på facebook. Kär och galen, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0