sakta

Hey, nu har jag varit lite frånvarande men jag försöker hålla mig sysselsatt nu när jag är ensam! En vecka har gått, ganska exakt faktiskt. Två veckor kvar.... Kan inte förstå att inte ens halva tiden har gått, saknar honom så!

Förövrigt har helget bestått av liseberg med fina Malin, helt jävla grymt va de! Annars har det bara varit lite slappt. Kvalitetstid med mormor igår och avslut med minigolf med Sandra&Jesper. Mysigt! Ikväll vill jag ta en fika med Malin, men har inte pratat med henne. Annars är det bara Morgan&Ola-Conny som ska få underhålla mig. Nej, nu ska jag se om Elin pratat klart i telefon. Det ser väldigt osäkert ut inför Aranäs Open, ingen info ingenting.... Well, här är en bild från Liseberg i helgen, resten ligger i telefonen! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0