Nionde december

Detta var inte igår!
 
Känner en stor saknad av att inte få skriva. I skolan fick jag alltid sitta och knappa på tangenterna (ja, visserligen i lite mer detta-måste-du-skriva-för-att-få-betyg stil men ändå!) Livet som icke-studerande är både roligt och inte. Mest kul. Älskar mitt jobb och alla människor i dess former man får träffa men fy bubblan vad roligt vi hade tillsammans, älskade lillkärl.
 
 
Jodå, så atte. Livet flyter fram och jag trivs för det mesta. Snart är de jul i alla fall och de blir väl ganska okej. SÅ välkomna att fira morgonjul med mig på Statoil Sannarp, där det händer!  
 
 
Jo men shena. Nu är det dags att krossa lite karameller och komma fram några banor. Japp, lever kvar i mitt beroende av candy crush. PUSS och vi hörs snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0