nu är du bloggdissad

Jag blir så jävla upprörd. Hur i helvete orkar Kissie leva med sig själv?

Kollade precis på Bella&Tyra show där Kissie var gäst. Fyfan vilken människa. Allt handlar bara om att provocera, vara elak, klanka ner på folk, vara bäst och blablablabla...
Jag blir så sur när ja ser showen, vilket också är hennes mening med det hela. Men ja kan säga att ja är helt på tjejernas sida.

Kissie, om du i framtiden är känd, är det fan för ditt äckliga sätt att framstå och för dina enormt stora bröst. Så skulle jag INTE vilja bli ihågkommer. Kissie, du är inte bara bloggdissad, utan även dissad för den "jättebra alexandra" som du egentligen är.
Ni vettiga människor i världen. Ta vara på varandra.

På tal om att ta vara på varandra, gå in och läs KAKHUSETS blogg. Klicka på namnet så kommer ni till en bra kärleksfull blogg som drivs av Alexandra&Mattias. Det är en sån blogg som jag läser när jag vill lugna ner mig, som nu tillexempel. Här är ett bevis på vettiga människor!
Nu går jag och äter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0