kärlek

Har precis pratat i telefon med min prins
Nu är det inte långt kvar tills vi får ses. Den halvtimmen vi pratade gick så snabbt! På tisdagkväll åker jag hem till honom och befinner mig där när han anländer på natten. Fattar ni att jag är taggad eller? Idag är det lördag, imorgon söndag och sen är det två träningar och tre teorilektioner innan vi ses. 

Imorgon får vi fira nio månader på varsitt håll. Men vad ska jag göra, får försöka vara glad ändå. Nu är det speedway på tv som jag ska kolla på samtidigt som jag spelar sims. Gonatt fina ni!

Kommentarer
Postat av: malin ahrling

jag älskar dig också ida, ses snart beauti <3

2011-08-28 @ 11:08:51
URL: http://lifeofahrling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0