Uppgift fem.

Någonting jag vill har mer än nåt annat just nu

Gud vad svåra frågor, börjar nästan ångra att jag valde att göra det här. Det finns väl mycket som jag vill ha just nu men jag vet inte vad jag ska svara på denna frågan.
  • Jag vill ha sol och värme ute.
  • Jag vill ha min pojkvän här så jag kan få pussa på någon.
  • Jag vill ha en stor påse med nötter.
  • Jag vill ha en förändring på mitt rum (NY KLÄDSTÅNG!!!)
Ja, kanske inte några svar ni förväntat er. Ni ville säkert att jag skulle skriva fred i världen eller botemedel till cancer men nej, jag kom inte på någonting bättre. Detta får väl bli min lilla lista och den är väl inte så svår att ordna. Tvåan averkar jag på söndag eller måndag, nötterna kan jag nog fjäska till mig ikväll, klädstången kan jag faktiskt åka till ikea och köpa. Desto svårare blir det att få nummer ett. Vår och sommar kommer, bara att ha tålamod.
Nu får vi se när nästa ämne kommer upp. Hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0