massor vill ha

Jag och Sandra hade tänkt dra på en shoppingrunda på lördag och ja är så shoppingsugen NU. Därför vart ja tvungen att nätspana lite och hittade detta som mycket gärna får följa med hem. Vissa saker som ett par converse till ska jag inte köpa, men det är en sån vill ha grej:

blandat
Solglasögon - Gina Tricot
Linne med nitar - Only
Puma shorts - Stadium
Låga Converse - Stadium

hm
Oversize tröja med blandade nitar - Hm
Spräckliga leggings - Hm
Ring med fjärilsmotiv - Hm

cubus
Ring med rosaglittriga stenar - Cubus
Ring med silvriga stenar och en stor sten - Cubus

cubus
Tshirt med pandamotiv och texten "ps i love you" - Cubus
Tshirt med New York motiv - Cubus
Jeansskjorta - Cubus
Tre par olika treggings - Cubus

lindex
Spräckliga leggings - Lindex
Tygskor med nitar - Lindex

Eftersom jag och Sandra bara ska shoppa i stan så har ja inte varit inne och spanat på sidor som: nelly, have2have, sidandsally osv. Jag är inget big fan av att nätbeställa eftersom storlekarna varierar så mycket.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0