shopping.... igen.

Nu blev det massa shopping inlägg här, galet. Men det är ju trots allt rea överallt så man kan inte låta bli att handla. Dagen började med att Sandra tog sig hit och vi solade. Jag brände mig, suprise! Inte. Sen runt halv tre drog vi oss in till stan för att sätta in alla mina mynt som har legat i en spargris.

Ida: Ja men där är nog 200 spänn!
Sandra: Ah, men det är ju nice.

Mynträknaren räknar, 100, 200 över 300.

Ida: Shit, räkna på. Jag tar allt jag får!
Sandra: Ja, där är ju en del.
Ida: Är den klar nu? HADE JAG 565 KRONOR I MYNT?!
Sandra: Ja, de verkar så.
Ida: Det är ju awesome!

Så vi fortsatte våran tripp, överlyckliga. Eller vänta, det va nog bara ja som va jätteglad. Vidare iallafall och kolla in rean överallt.


Ehhh.... Dom ser inte jättefina ut nej. Men jag skyller på Sandra, för den dåliga fotograferingen. Iallafall jeansshorts som är snyggare i verkligheten.
Gina tricot - 124,50:- (ordinarie pris 299:-)


HAHAHA, ja man måste bjuda på sig själv. Här är en bild på tröjan jag köpte med Matilda iallafall. Ifall någon undrar eller glömt.
Gina tricot - 49,50:- (ordinarie pris 99:-)


Av en slump drog vi oss in på tre för att kolla mobiler. Ser en hel låda med högtalare, på rea.
3 butiken - 39:- (ordinarie pris 149:-)

Sist men inte minst. Jag som är 176 har köpt högklackade skor. Typ 10cm klackar. Haha, det är nästan skrattretande, men jag kunde inte låta bli. Vet dock inte när jag ska använda dom men dom va så fina, och billiga.


Dom är så fina, och faktiskt sköna för att vara klackaskor. Men det är mina första och jag fick i fötterna i ett par 41:or! Woho! Det där va ju ingen sammanhängande text.. Hmmm....
Din sko - 99:- (ordinarie pris 599:-)


Hejdå säger jag med nya saker i min garderob och som är lycklig som umgås med min bästa vän! Puss!

Kommentarer
Postat av: Gammelmoster

Jösses smulan - vilken shoppingrunda! O, vilka fynd! Du är jättefin i allt och skorna var ju helcoola. Gôtt å känna att man kan shoppa loss bara genom att tömma spargrisen. Grattis!

<3

2010-06-23 @ 08:20:35
Postat av: agnes

ja, jag tror att det var där vi skulle bo:)

2010-06-23 @ 09:16:53
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0