Jul

Jag har haft en helt underbar jul men familj, släkt och pojkvän. Självaste julafton började med frukost och mys fram till halv tre då vi åkte bort till mormor. Det blev 11 (jag skämtar inte alltså) sorters kakor och kalle gick på tv. Underbart! Man kan inget annat än att älska tomteverkstaden. Vi drog vidare till min morbror för att fira med deras familj, vår familj, mormor&Kurt, gammelfaster Anita och Marcs familj. (Han kan eventuellt heta Mark.....) Min älskling entrade dörren lagom till maten, underbart!

Sen kom första besvikelsen. Ingen röbetssallad på julbordet. VEM FAN ANORDNAR ETT JULBORD UTAN RÖBETSSALLAD?!?!?!??!? Fick dock ett gott bröd med smak av pepparkaka så några skinkmackor och lite lax slank ner. Vi pratade lite och sen var det dags att öppna det enorma berget med julklappar.

fler julklappar tillkom (min underbaraste pojkväns tillexempel och alla ifrån Mark/Marcs familj). Observera den snygga granen i mitten!!!!!!

Vi öppnade julklapparna och jag tror aldrig jag har fått så mycket. Eftersom Malin är så himla nyfiken så ska jag nu göra en lång jävla lista till dig. PUSS KAFFITANT:
  • Pengar
  • Morgonrock
  • Cd-spelare
  • Spotifykabel
  • Mobilupphållare
  • Mockasiner
  • Hummel-träningskläder (t-shirt, shorts och strumpor WIHO)
  • Thaimassage 30 minuter
  • Veckorevyn, prenumeration
  • Väska
  • Vantar
  • Presentkort på Gekås (ÄR DET INTE HELT JÄVLA UNDERBART?!?!?!?!?)
  • Jordgubbssugrör
  • Lepsyl från bodyshop
Sen spelade vi julklappsspelet och så vann jag ljus. Jippi???? Nä. Menmen. Dock har jag ju inte berättat vad min fantastiska pojkvän gav mig. Läs:














Kan ni fatta? Min alldeles egna, underbara, fantastiska, bästa pojkvän har gett mig en weekend i London! Fotboll, shopping och mys med min prins. JAG DÖR AV LÄNGTAN. Han är det finaste!!!!!!!!!!!! Okej, efter att jag gråtit lite glädjetårar och pussats och kramats promenerade vi bort till Sebbe och sa hej. Trevligttrevligt. Vi fick sen traska tillbaka, äta risalamalta och spela julklappsspel. Minns jag rätt blev det även pingisturnering i källaren. MOHAH, pappsen fick stryk!

Sen åkte vi hem och min julafton slutar i sängen brevid min fluffiga prins som fått en gosig onepiece. Har ni haft en bra jul eller? Det har jag!


Och nu har vi matchande one piece's med. Älskar min gosebjörn!


WOOP WOOP, en ny pussbild! Det trodde ni inte va? 
Ha ett fortsatt bra år kära ni så kanske vi hörs till nästa! LOVE

Kommentarer
Postat av: malin

ÅÅh är det inte underbart?! fan vilken prins du har alltså, svårt och få in den genom dörren inte sant?! ;) hehehe



MEN HALLÅÅÅ: Presentkort på Gekås. FAN VA GÖTT ELLER!!!!!!! Vi får ta oss en tripp snart, tjohooo.

love

2011-12-29 @ 08:01:58
URL: http://lifeofahrling.blogg.se/
Postat av: fille <3

Det var en riktigt bra jul älskling <3

2011-12-29 @ 23:19:23
Postat av: Gammelmoster

Härligt att läsa om all glädje :) Hoppas 2012 kommer med lika många positiva upplevelser till både dig och din prins. Ett riktigt Gott Nytt År på er båda och kramar i massor.

<3 <3

2011-12-31 @ 13:43:25
Postat av: Nina

Haha, granen! xD

2012-01-06 @ 19:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0