hej finisar

Det var inte igår. 
Det händer inte allt för mycket. Har varit på gekås med bästa Sebbe, Sara och Filip samt på väla med familjen. Min fina Malin har dock åkt hem och det suger verkligen. Annars då? Jo, idag har jag jobbat. Åtta timmar, hard working women som man brukar säga. Ikväll är det träning och imorgon är det mer jobb. På fredag är det midsommar och måndagen efter det blir det Stockholm!!! Kan knappt bärga mig för att få se mina underbaringar där uppe.


Och vet ni? Imorgon ska jag gå handledarkursen vilket innebär att jag snart ska få köra bil. Spännande. På återseende.


hehe måndag

Kommentarer
Postat av: Malin

Saknar dig bauta mycket!!! Ses snart, typ..

Love you <3

2012-06-18 @ 22:36:18
Postat av: Malin

Saknar dig bauta mycket!!! Ses snart, typ..

Love you <3

2012-06-18 @ 22:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0