im a big big girl, in a big big world...

idag är det 17 augusti.

idag blir jag stor flicka.

nej jag fyller inte år.

jag ska börja nian.

jag blir tillsammans med några andra klassen äldst på skolan.

var vi så jäkla små när vi gick i sexan? va vi det?


ja, jag är hemma från min första skoldag på? drygt 2 månader? känns bara som jag haft höstlov. detta sommarlovet har bara flugit förbi! det är ju helt INSANE. bered dig på ett långt inlägg, (lika bra jag varnar dig redan nu ;)

har jag saknat detta place med en sju helvetes massa trappor?

nej, det kan jag ju inte säga. (hade jag gjort det hade jag nog inte velat erkänna)

dock ska det bli skönt att komma in i en mer rutinerar vardag.

jaha, vad har vi fått gjort idag? nej det undrar jag också.


vi fick våra schema. sovmorgon tre dagar i veckan!!! (me like, hehehe) sen har vi ett hyfsat bra schema tycker jag allt. sen pratade vi, pratade och pratade. sen fikade vi.

sen kom det svåra.

vi skulle måla självpoträtt, men inte vilket självpoträtt som helst! (självporträtt gör vi som tradition varje första dag av terminen) vi skulle nämligen kolla och i en liten spegel och måla konturerna direkt på spegeln. enkel match, hur svårt kan det vara att måla någonting man ser? men ack den som säger något utan att prova. jag tror seriöst aldrig jag har gjort någonting så svårt! resultatet blev, okej. inte mer. hahaha. sen fick vi mat (om man nu kallar det mat så visst) kötbullar och makaroner utan stuvning. totalt oätbart om man har mina smaklökar. sen traskade vi oss vidare till alet och hade idrotts teori. klassen har aldrig varit så tyst! aldrig! det va jätte skönt. vi fick sluta redan klockan 2 (observera att det är en halvtimme tidigare!!!)


sen blev det en trevlig, sakta cykeltur då jag berättade en bibel om mitt liv för matilda. viktigt att hon håller sig uppdaterad tycker ja!


sen cyklade jag hem, smsade med matilda (saknade henne massor eftersom det va drygt 2 minuter efter vi träffades) hehhehe, ja vi är inte normala vi. sen kom jag hem till min sjuka mamma som är på bättringsvägen! tack för det och smitta mig inte :)


nu fick ja i mig lite potatisgratäng och ett glas pepsi max! nu sitter jag här och funderar över en sak. 3 stycker bevakar mig på bloglovin?!?!

dom tre får gärna vara söta och kommentera det så jag vet vilka som läser heheh

puss på alla som läste om min dag! :*

slänger upp några bilder på tjejer som förgyller min skoldag! never without you guys! <3<3

matilda <3<3

maddis <3

michelle <3

allt från mig idag, puss på läsarna :*


Kommentarer
Postat av: Henke

palla börja skolan så :P

2009-08-17 @ 18:10:56
Postat av: Anonym

yeey, jag läste allt och känner mej ass stolt :Dihhi<3

ofta ni har tre dagars sovmorron :ooo

jag vill gå i din klass just nu (aa) hahah. hälsa anna från mej :D jaja. vi får va snart, puss<3

2009-08-17 @ 18:12:24
Postat av: julia♥

Hejsan :) allt bra ?

2009-08-17 @ 23:13:31
URL: http://junlund.blogg.se/
Postat av: Gammelmoster

Sådärja! Strängt, eller .... Min önskan är att man aldrig skall behöva jobba efter en ledig dag.....

Håll me' Hoppas inte svininfluensat hälsat på hos er :-/

KRAM

2009-08-18 @ 08:12:47
Postat av: markus larsson<3

hoppas din mossa mår bättre nu:) annars hälsa att hon får krya på sig;) hehe men va skönt att du fick ett bra schema själv har jag as segt schema:P hehe <3 plus du är finaste tjej jag sett på alla mina 18 år:D<3 pusspuss vi höres:D saknar din fina röst<3

2009-08-18 @ 13:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0