nattens 4 ilandsproblem

Nattens fyra besvärliga ilandsproblem:
1.
Jag har ont i magen efter allt jag ätit och druckit hos gammelfaster på våran minijul. Potatismos med fläskfile och massa grönsaker, brylépudding (inte gott) med frukt och citron/lakrits glass, pepparkakor, mjuk pepparkaka, tårta. Sen har ja druckit festis, clementinglögg, julmust och te. FAN, rullar man inte fram nu är man ju sjuk.
2. Jag fryser
3. Min tv funkar inte. Den har stannat på ett program från mtv som va vid 1 innan idag. Det vill ju inte ens försöka funka och ja ger upp. INTE OKEJ.
4. Mitt internet av-ansluts HELA tiden när ja byter rum. Efter 5-6 omstartningar av internet funkar det galant.

Kommentarer
Postat av: Matilda

var det inte du som var så himla näjd med ditt inetrnet ;)?

2009-12-20 @ 13:26:10
URL: http://matildaandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0