rubriklöst inlägg

Dessa inlägg är det egentligen ingen som bryr sig om, just därför man sitter och skriver. Har kollat klart på "fjorton suger" som gick på ztv nyss. 4:de gången jag ser den. Den är fin tycker jag (även om det ser ut som om den är filmad med mobilkamera).

Förövrigt har jag match borta imorgon. Tagga möta varberg nu bruuudar! Tja, ingen i mitt lag läser väl ändå detta, men iallafall så är ja taggad, eller kommer bli, eller bör, eller ja. NU ska jag nog gå och lägga mig, samling redan 10. Tidigt, tidigt. Tjing


Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Ja, det är skit när snt sker. Och när man inte får den hjälp man behöver. Tyvärr kan man ju inte göra så mkt åt det.

2009-12-07 @ 00:30:41
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Gammelmoster

Det finns VISST dom som läser din blogg! Så det så! Även om jag inte kommenterar. Kram och var rädd om din handled. Tänk på tärningarna på julafton!

2009-12-08 @ 16:09:24
Postat av: Matilda

sv: haha, kollat på mej eller ? xd

2009-12-08 @ 21:00:14
URL: http://matildaandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0