teliahatarn #1

ASSÅ JAG HATAR TELIA MER ÄN NÅGONSIN!

Jag åkte somsagt moppe till Matildas tävling och gymnasiemässan (som ni kan läsa om i förra inlägget). Tittade till mobilen innan jag åkte vidare till mässan och kollade idolerna. Den låg i jeansfickan hela tiden och jag tog moppen hem. När jag parkerat moppen hemma så rök moppen så jag tänkte ringa mamma och fråga så det inte vart farligt. TROR NI INTE MOBILEN ÄR SÖNDER DÅ?!
Mobilen funkar men halva displayen är trasig på insidan. Jag blev assur och på måndagen drog jag in till telia. Jag fick ett ungefärligt svar "det där går inte på garantin".

Fly förbannad åkte jag hem och på tisdagen drog mamma dit och hon fick den inskickad. IDAG får vi ett brev hem med att det kostar 1625:- att laga skiten. INTE NOG MED DET! För att jag ska få tillbaka den ska jag betala 400 spänn. VA ÄR DET MED TELIA?!
Hade jag gjort det på tre hade jag fått skicka in den gratis och få ut den gratis på GARANTIN. ÅT HELVETE MED TELIA OCH DERAS GARANTI! Den täcker INGENTING!

Jag är garanterat den största teliahatarn. ALDRIG, ALDRIG mer vill jag har något med/från telia. Jag sätter min fot där inne för sista gången då vi säger upp allt med telia, när det nu blir. SISTA JÄVLA GÅNGEN!

TELIA.

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHAHAHAHAHHAHA, tre är så mycket bättre du. <3

2009-12-04 @ 21:07:19
URL: http://matildaandren.blogg.se/
Postat av: Carro

Men va jobbigt. Hatar företag som inte kan se till kundens bästa.

2009-12-04 @ 21:58:13
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Jag förstår dig. Hatar när folk tar alla ungdomar likadant. Jag är själv väldigt rädd om mina grejor och otroligt ordningssam, så jag har också blivit anklagad för såna saker helt oskyldigt. Man blir så arg.

2009-12-05 @ 00:06:49
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Cajsa

hejsan! :) det va inte igår!

jag har inte läst andras bloggar nu på ett tag utan fokuserat på min egna blogg och mitt mående, får se hur det går att komma tillbaka och läsa nu. :)

hoppas att du har faft det bra den senaste tiden?

xx C...

2009-12-05 @ 12:22:59
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Ja, det är väl okej att saker går sönder, det kan ju allt göra ibland. Men om det inte är ens egna fel och garantin fortfarande gäller så ska man ju såklart få den hjälp som krävs.

Jag har aldrig haft telia, men vet många företag som är likadana.

2009-12-05 @ 21:12:55
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0