tidiga mornar och sena nätter.

Klockan är lagom mycket sådär en bit över 12. Ja är trött men kommer som vanligt inte härifrån. Idag har jag julhandlat med Matilda men fick med mig ett par handbollsskor till mig. ÅH, vilken julshopping. Sen åkte jag hem och har precis kollat på idolfinalen. Erik har varit bäst om man kollar genom allt med idag regerade Calle. Wow säger ja bara. 
   Och nu sitter ja här och har precis gjort en header till Cassie H. Jag vart inte så nöjd med de va hon så ja. Sen annars rullar Borat i bakrunden men ja orkar inte kolla. NEJ, nu ska ja nog sova. Slänger upp en bild på the new shoooes.

kempa
Visst är dom jättefina? Ne, nu drar ja tjing


Kommentarer
Postat av: Matilda

Dom ÄR tyffa :)

2009-12-12 @ 12:47:33
URL: http://matildaandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0