alkoholpåverkade främlingar

  • gaah! i slutändan föll jag för att skaffa en blogg (y) som det kan gå.

har iallafall suttit i typ två timmar och läst "design"- bloggen utan resultat att få upp min "header". det var droppen och jag kontaktade först matilda som inte kunde hjälpa mej. satan! skulle ha tag på miche men han var ju inte heller inne, så jag tog katta till hjälp och walla. DEN ÄR UPPE! jag blev inte alls klokare men tack än en gång katta :)(L)


annars va midsommar sjukt bra igår!

gevalia - för oväntat besök. japp, vi drog in två alkoholpåverkade 89:or i huset som drack öl och spelade lite gitarr. jag vet inte riktigt vad som hände men det började med att eddie förstörde min pantflaskor, och sen kom oliver in i trädgården och hälsade. i hans ögon var vi födda nittio, klockrent höhö. det började regna och då kom dom in vilket resulterade till att dom satt och drack öl med min familj + gäster. trevliga pööjkar.!

idag lovade oliver, (ett löfte som han dock inte höll) att komma hit och spela gitarr för mej och eventuellt matilda om hon va kvar. men nejnej, klockar är över elva och han är stupfull (y). vi såg han runt sexton tiden och då hade han varken sovit eller bytt om. livet är hårt när man super. jag ska nog se till att han spelar för mej innan han åker hem till värnamo? ja. NEJ, nu får det vara slut på detta inlägg. jag ska kolla på mtv innan jag somnar. gonatt folket!

här är en liten halvdrogad, oförbredd, av våra påverkade gäster. awesome!

eddie o oliver


Kommentarer
Postat av: AMANDA -

mysigt med gitarr spelning =)

2009-06-29 @ 00:34:29
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: emmygoodwin

Hey :) Rösta gärna på min Kenza-bild i teckningstävlingen på nyhter24 ;)

Min är bild nr. 134

(Har även gjort en på Stina Lee, nr.141)



http://nyheter24.se/noje/skonhet/274856-idolbilden-rosta-pa-tre-favoriter



Ha det bra sötnos :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0