svårslaget!

nu uppdaterar jag från trädgården! fan va skönt det är att värmen börjar komma tillbaka. klockan är runt tjugo i fem och solen lyser högt upp på den molnfria himlen. att sitta ute med datan i knät, ha solen stekande mot ansiktet, äta gb gräddglass och lyssna på dead by april är förjävla bra. fler sånna här dagar tack!


påtal om annat börjar jag jobba imorgon. lite slantar till ekonomin sitter inte alls fel. härliga arbetstider med. veckan efter är jag ledig och drar till partille med världens bästa lag. ska bli så sjukt kul att möta massa olika lag från olika länder och samtidigt ha skoj med laget. längtar massvis! sen är det inte alls långt kvar till åhus. ingen sommar utan åhus! två dar till med halva laget! sjukt bra sommar. sen mer jobb och så ska jag bara klämma in kompisarna och elin som kommer och hälsar på från örebro! denna sommaren kommer bli så svårslagen! Klämmer in en liten bild med!

Hadet!

sol och natur


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin blogg. Vilken skrivstil använder du till dina inlägg? Den var fin :)

2010-04-26 @ 21:16:20
URL: http://sofiiiiasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0