en vecka senare

Jag tänkte blogga om mitt släktkalas som jag hade för en vecka sedan. Tove har äntligen varit duktig och skickat lite bilder hon tog. Ja, somsagt var det då lördagen den 14 november. Jag sov hos Matilda fredag-lördag och det var mysigt. Vi drog till kattegatt på lördagen och hälsade på Janiel och Frida. Lite annat folk träffade vi även, kulkul. Sen hjälpte jag till här hemma. Dukade, skar grönsaker, skar frukt, rev choklad och provsmakade höhö. För att detta inlägget inte ska bli tråkigt lägger vi upp en bild på en kiwi som jag skalade och delade.
kiwi
Kiwi är fruktansvärt gott. Det ligget i släkten tovä. (intern yao)

Sen gick jag upp och fixade mig. Plattade håret och sminkade mig till musik. Håret blev asbra faktiskt! Sen hade jag på mig:
tights
jeanskjol
svart linne
smileytröja
svart tunn kofta
nitarmband

Såg ut såhär japp:
outfit
Jaharå.

Sen kom gästerna. Släkten. Jag fick paket, hihiihi. Det är skitkul! Eftersom bilder är MYCKET roligare än text laddar jag upp det istället!
kamerastativ
Ett kamerastativ. Något liknande detta på bilden fast i silver.

kameraväska
En kameraväska som inte alls ser ut som denna. Men jag orkar inte ta foto på min och hittade ingen liknande. Men detta duger, eller hur. En kameraväska är allt du behöver veta :D

femtioöring

En del av släkten skänkte pengar. ''ooooooooh i like it'' (Försöker sjunga)
Sen blev det lite annat smått och gott från släkten. Mascara, pads, diadem och så. Sen fick jag ju helt klart det bästa av mamma och pappa. EN MOPED. En nyy jättefin moped. Fick även 2 väskor. Men moppen är finast och HELT klart bäst. En dyr och asbra födelsedag. Här kommer lite bilder från kalaset :)

ida och ellen
Min syssling tycker om mig. Vilken tur att jag gillar henne med!

ida och tovä
Kusinerna Aspberg. (Ni ser ju vart jag ärvt min mongohet ifrån ;)

TÅRTA yao
Tårtan som JAG gjort. Fyfasiken va god (tillochmed TOVE åt ;o)
Och sen ska jag lägga upp en bild på min FINA moppe, sen är inlägget slut!

min moppe
Fina moppe, NU är detta inlägget slut. PUSS


Kommentarer
Postat av: Gammelmoster

De' va' ett jättemysigt kalajs! Tårtan var MMMMMMMoppelik = fantastisk.....

Kram

2009-11-17 @ 10:01:26
Postat av: Jossan

Gillar din tröja! :)

2009-11-25 @ 16:47:04
URL: http://enjussn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0