Iskall fotografering

Förra söndagen (27 september) fick Matilda en lite udda idé.

Matilda: Ida?
Ida: Ah?
Matilda: Jag vill modellera.
Ida: Jag är på, när vill du detta då?
Matilda: Imorgon.
Ida: Okej, jag gör ingenting då. Vart ska vi fota?
Matilda: I havet.
Ida: I HAVET?! Är du galen, du kommer bli sjuk?
Matilda: Äh, en förkylning har väl ingen dött av? Plus att det kommer bli asballt.
Ida: Haha okej, jo men då kör vi på det.

På måndag morgon ringer telefonen.

Ida: Hej... *gäspar*
Matilda: Hej...
Ida: Vad?
Matilda: Det regnar och är kallt. *as sur*
Ida: Jo, de suger. Ska vi hitta på någonting annat istället?
Matilda: Ja det får vi göra, faaan ja ville ju fota.
Ida: Ja med, men vi snackar i skolan. puss
Matilda: Puss
Ida: *klick*

Vi gick i skolan innan vi tog bussen hem till mig. Vi såg att det blev lite bättre väder och valde att fota. Vi käkade innan och sedan packade vi.
Parasoll: För det regnade
Extra kläder.
Handduk.

Iklädda vinterjackor gick vi ner till stranden. Det blåste som faaaaan, så parasollet var uteslutet. Efter 45 minuter i det iskalla vattnet, blöta jeans på båda hållen och 86 tagna bilder kom vi hem frysande. Blev byta om och Matilda tog en dusch. Resultaten blev bra, jag är ju inte proffsfotograf men jag är nöjd. Bjuder på 2 bilder. Personligen tycker jag bäst om bild nummer 1, eller vad tycker ni? Nu har jag bara en sak till att säga.

Vilket tema nästan gång och när Matilda?!

Havsmodellerandehavsmodellerande





Kommentarer
Postat av: Matilda Andren

haha, jag har tyvärr ingen ide just nu. något lite... varmare? hahaha. <3 u

2009-10-04 @ 16:13:27
URL: http://matildaandren.blogg.se/
Postat av: Janiel

fint :D bild 2var porrig :O ;)

2009-10-04 @ 19:00:43
Postat av: Saarinen

grr ;D

2009-12-01 @ 23:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0