Stefan Löfgren, Thomas Sivertsson och en satkärring.

Allt började i skolan, hände inte så mycket. Vi hade en fete tråkig håla på 1 timme, helt onödigt! Iallafall så är cristoffer/cristopher rolig. Tror inte han tycker om mig, men va gör de! haha. Jag tog bussen hem och väl hemma käkade jag min ost och skink sallad. Tog mig 1 timme lite drygt, fan för gummiband och tandställning!!

Sen bar det av till föräldramöte/handbollsmöte/allmöte ja kalla de va du vill. Blev information och det blir nog (om allt går vägen) cup i tyskland nästa år! Det kommer bli gryymt kul isåfall.

Sen skulle vi träna, med 2 världsmästare!!! Thomas Sivertsson och Stefan Löfgren!! Det var så jääävla roligt, och det gick så himla bra. Synd dock att killarna kom efter en timme och vi inte fick träna mer, jaja. Detta är liksom en "once in a lifetime" chans. Jag fick (cool som ja är) hålla Stefans hand! Tuff är jag. Vi körde koordinations övningar, hopprep och skott/genombrott. Så grymt roligt var det. Jag vill träna mer mer mer mer. Sen åkte vi iallafall hem efter lite information av John Bauer representanten.

Kommer hem och i trägården står en kines med VÅRA björnbär i handen och VÅRA päron i cykelkorgen? Förbannad som jag va så argumenterade jag och hotade satkärringen (hon va kass på svenska -.-) . Mamma började och jag fortsatte arg som ett bi.

Ida: Vaffan gör du i min trädgård?
Kärringen: Förlåt, jag trodde det var en allmän trädgård. Trodde ingen bodde här.
Ida: Ett hus, garage, trädgård och ingen bor här? Är du dum i huvvet eller?!
Kärringen: Men förlåt, jag lämnar tillbaka dom, jag vill inte ha era frukter. Jag har massa hemma.
Ida: Vaför kommer du hit och tar våra då? Och jag vill inte ha tillbaka dom du har rört?!
Kärringen: *går och lägger päronen och björnbären på kanten vid uppfarten*
Ida: Va gör du? Jag vill inte ha din fucking päron, TA MED DIG DOM. Smutsa inte ner våran uppfart. Du är fan helt jävla störd.
Kärringen: Men jag vill inte ha dom *tar cyklen och ska cykla*
Ida: Men dra härifrån då, som sagt ser jag dig en gång till åker du på spö och jag polisanmäler dig, fattaru? Jag vill aldrig mer se dig här. Du skulle bara våga ta ett steg och smutsa ner uppfarten igen, dra nu!


Hehehehe, det är okej att vara arg på idioter. Fatta taggad jag blir på att slå ner satkärringen?! Hon åker seriöst på spö om jag ser henne igen!


Kommentarer
Postat av: mikaela

fett fin blogg du har ! ;p kolla in mina teckningar som jag gjort på bloggen, och lämna gärna en kommentar <3

2009-09-11 @ 23:30:56
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/
Postat av: mikaela

sv; de va så lite, och tack så mycket själv ! allt bra annars ? :D<3

2009-09-12 @ 21:51:25
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/
Postat av: mikaela

sv; härligt att höra, jo det är toppen här med ;)

haha jag älskar tröjan också, de va kärlek vid första ögonkastet youknow ! <3

2009-09-12 @ 23:29:17
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/
Postat av: jenny

hahahha BRA IDA :D:D<3

2009-09-16 @ 21:59:39
URL: http://jennyykulhanek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0