skollag, tröja, gymnasie och en historia

Idag är de första april och vi har spelat skolfotboll. Vann våran "pool" och sen vart det semi mot örjan. Där förlorade vi på straffar, men en grym insats endå. Sen åkte jag hem, duschade och nyss såg jag att jag fått brev från JohnBauer. Jag är preliminärt intagen till mitt program, tummen upp.

Sen igår fick vi våra skoltröjor, står "nu fimpar vi plugget, det gick getebra". Trycket består av en stor get som röker, söt tycker jag allt. Sen avslutar vi detta med min och Sandras humor.

2 päron satt i ett träd och snackade om brudar. Helt plötsligt ramlar det ena päronet ner från trädet och hör då någon skrika argt från trädet: DET DÄR VA JU MOGET!

jb
Mitt framtida gymnasie?


Kommentarer
Postat av: sandra karlsson

vår humor ääääger! :D hahaha

rolig text ni har på era skoltröjor :D

du borde lägga upp hur dom ser ut, ihhi

puss

2010-04-01 @ 17:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0