testpatrullen

Idag leker jag med Sandra. Vi testar energidrycker. Ni borde inte göra desamma. FAN va inte gott. :))))

1. Märket är Grazzhopper och finns i 3 smaker. Vi testar alla. Här är den gröna, TROPICAL CITRUS. Hur många har luktat på frisörbobbys schampoo? Det luktar supergott och denna smakar precis likadant. Oväntat....... Inte okej.




Tummen ner.


2. Energidryck nummer två är samma märke fast svart och heter CLASSIC. Jag tycker inte alls om den men Sandra säger att den är drickbar (därför får hon dricka upp det som jag inte spillde ut över kortleken). Jag kan inte säga va den smakar.




Okej, men absolut inte mer.


3. Energidryck tre är rosa och heter RASPBERRY. Denna är god och smakar typ hallonsoda. Jag jublar och låter inte Sandra sno för mycket ;). Så för er som gillar hallonläsk borde testa.




Jaaaa, tummen upp för hela slanten!



TESTPATRULLEN Ö:S.

Testpatrullen bestående av Sandra till höger och Ida till vänster drar slutsatsen i detta projekt att GRAZZHOPPER har lyckats okej med sina drycker. Inte mer än så.


En notis till mina gamla lärare. JAG REFLEKTERADE ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0