utländska människor

Igår runt 1:45 ringer min telefon från ett okänt nummer med massa siffror:
Jag svarar hallå och någon svarar mig på ett helt främmande språk och jag fattar ingenting. Jag är sur och trött eftersom jag höll på att somna så jag klickade honom. Han ringer ytterligare 3 gånger och lämnar 2 röstmeddelande som man inte förstår någonting av.

Nyss, alltså runt 22:45 ringer min telefon igen. Denna gången är det samma nummer fast de saknar 3 siffror:
Jag svarar och han börjar prata med mig på engelska. Han frågar om jag kommer ihåg honom från igår när vi sågs på flygplatsen. WTF?!?!?!?!
Jag sa till honom, snällt och trevligt att det är fel tjej och fel nummer. Sen klickade han mig.

ASSÅ DAGENS FOLK.
Träffar ni någon som ni aldrig mer vill prata med, ge dom inte ett random nummer för det kan vara mitt och jag vill inte bli väckt när jag sover!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0