work out!

Första träningen med HIP Lillkärl idag. Gick faktiskt ganska bra. Började med hallträning och efter genomgång av styrka duschade vi för att sen gå till kombihallen och få pastasallad. Den va sjukt god!
Iallafall så vart det 8-kamp efter det med blandade lag får HIP. Både 1:or, 2:or och 3:or. Det va helt okej, även om jag inte kom in något kanonlag.

Gick sen med Angelica in till stan. Shit va mycket motion vi har fått. (Lilla torg - Sannarp - Träna i arenahallen - Kombihallen - 8kamp - gå till stan) Och nu väntar 1,5 timmes träning med det vanliga laget. Vi börjar redan 5! Snark, jag som hoppades på en liten powernap.

Har iallafall käkat så nu ska jag packa upp väskan och se om jag behöver tvätta. Gud va långt och ointressant inlägg. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0