den livs levande Guden

Haha, vilka roliga rubriker ja kommer på. Igår vart iallafall jag och mammsen i falkenberg och kollade på Magnus Betnér. Han är fan Gud. Grymt rolig och underhöll oss i 2 timmar!!
Helt klart den bästa julklappen ja fick, och ja har gått och längtat efter detta sen i julas. PUSS MAMI
Bilder? Jorå!

solnedgång
Stannade inom allt-i-allobutiken netto och hämtade pappas jobbaskor. Såg en fin solnedgång. Nöjd med bilden med tanke på att den är tagen med min digitalkamera som inte är så värst bra.

ida
Sen gick vi till Gallerian och vidare lite i stan. Provade ett par tights jag velat ha, men dom va inte snygga haha.

armband
Då blev de svarta läderbandet med guldiga nitar på mitt istället. SNYGGT

ida&mamma
Nu blir mamma antagligen sur och säger att ja inte får lägga ut bilder på henne, eller att ja ska ta bort den på dirren.
Men mamma, du är fin som du är och ja älskar dig (L)
Här är vi taggade för Magnus!

magnusBetnér
Kolla!!! GUD FINNS!!!

magnusBetnér
Man fick inte ta bilder, men ja gjorde det endå. Med min si-sådär kamera och utan blixt så är resultatet hrrrmff. Man ser att de är han iallafall.

ida&betnér
Efter signerade han. Ingen kö och ja bara gled fram och sa: Eeeh bra show du gjorde ikväll!
M: Tack!
I: Ser fram emot nästa gång.
M: Roligt att du vill komma tillbaka, vi ses!
Hehehe, lite lagom nice sådäraaaaa.

ida&betnér
Här fotar mamma, utan blixt. HAHA, resultatet <33333333
Ja ser hög ut och han efterbliven. Eller tvärtom. Men vadårå?!

signerade
:D :D :D :D :D

betnérTröja
Mamma köpte en tröja till mig med. "Magnus Betnér uncut"
Heyyyy, hundra spänn. Och ja gillaren!

Tack för en awesome kväll mamma, och hoppas du hittar på en lika bra födelsedagspaket till mig! Loveuuuu <3

Kommentarer
Postat av: anna

Åhhh... min älskade pussgurka! Roligt att kunna glädja ( jag tycker också det va grymt bra )..Skriv gärna sådana här fina grejer hele tiden,It´s making me proud! Det var väl bara bilden på mig som inte var helt kul men det får vara okej i detta sammanhanget. PUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSS<3<3<3<

2010-02-13 @ 11:50:21
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Din mamma är ju supervacker! :)

2010-02-13 @ 17:44:34
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

sv; TAck fina du!

2010-02-13 @ 17:44:46
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0