handbollsmöte

Hade möte idag. I tre timmar satt vi i arenahallen och diskuterade. Det va lagstämning, cuper, beteende oså. Hoppas verkligen vi kan göra någonting åt att laget har blivit så nere.

Sen kan ju vissa bara slänga sig i väggen. Jag har mina åsikter och ja måste få tycka att ja har rätt. Ex:
Vissa har fått vara med i damlaget och spela. Kul för dom, men jag tycker det är orättvist att inte alla får chansen. Jag kan acceptera att vissa är bättre och att dom vill utvecklas men de vill väl alla? Eller? Alla vi i laget vill utvecklas, men att bara dom som är "bäst" får chansen är inte okej. "Men du kanske är bäst om tre år". Ja skiter faktiskt i det, men jag vill också ha någon utmaning, något så jag kan utvecklas. Men då har jag fel.
Men jag tycker inte det. Jag menar jag kommer inte få chansen att hoppa in i damlaget, för dom har 5 målvakter. Men jag vill ha en utmaning, sen om de är att spela i damlaget eller träna med p94 är skitsamma. Men alla måste få något så jag kan utvecklas. Dock håller inte alla föräldrar med. Men jag har många som tycker som jag iallafall.


Så nu är jag trött och sur. Jag hatar när folk alltid tror att dom vet bättre, speciellt föräldrar som är 30år äldre. Jag kan faktiskt också ha rätt, och i denna situationen höll många spelare och föräldrar med. Men vissa ska ju alltid utmärka sig.

Nu har jag fått sagt det iallafall. Imorgon är det skola och nationella och vi hoppas på det bästa. Tjingeling!
ida
Bjuder på en flummig bild! Imorgon ska jag vara på topp!

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra där,.. stå på dig bara <3<3

2010-02-08 @ 21:17:39
Postat av: Linn

(Y) håller med, fast jag inte varit med särskilt länge..

2010-02-08 @ 21:39:49
URL: http://storbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0