leopard, GRAOW

Idag är jag sur. Alla mina no-grejjer är någonannanstan. Ja är 32948032984% säker på att ja la dom i väskan men dom måste ramlat ut när ja slänger väskan in och ut i skåpet. Och nu fick ja precis målen av Charlie (TACK DU ÄR BÄST!!). Så nu måste ja söka upp allting via nätet och plugga så, sen måste ja åka tidigare till skolan och plugga där ifall mina grejjer är där.
Annars är det bra och jag har köpt 2 par nya leggings idag. Tippys stänger imorgon så sista chansen på deras enorma rea. Blev 2 par leopardleggings. Ett par i orginal färg och ett par svart-vita.

leopard leopardleopard
Sista bilden har ingen skärpa och ja orkar inte ta en ny. Men ni ser ju på ett ungefär iallafall. NU ska jag plugga. Ser fram emot en kväll med no.

Kommentarer
Postat av: smajlin

aah okej tack för kommentaren iaf, alla kan inte gilla samma saker =)



vart har du köpt leggingsen?

hot

2010-01-27 @ 19:02:00
URL: http://misschillpill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0