shoppalong!

Shaaa såhär i mörka tider. Idag är ja på strålande humör och hoppar i princip upp och ner. Skolan va bra, träningen vart bra och ja är allmänt glad. Efter skolan ville ja ha skjuts hem och hittade mamma (hittade och hittade) på Tippys. Dom ska ju stänga ner, men dom hade grymt mycket snygg endå! Där spenderade ja x-antal kronor innan ja åkte hem! 
Ja är väldigt lat och har bara tagit bilderna med webcameran så lev med kvalitén :).

blått linne
Blått baslinne (hahahahaha snyggt att där är en tråd. och ännu bättre att ja inte sett det förrens nu)
Köpte ett likadant svart. 60:- stycket!

dragkedja
Svarta tights med dragkedja (dock är dom mammas, men ja tror ja kommer använda dom mer än henne ;)
80:- kronor gick dom på!

jeans
Ett par mörkblå jeans, typ, eller ah. Inte så speciella men snygga tycker ja allt.
150:-

jeansleggings
Hahahaha, söt bild. Jag har alltid varit emot jeansleggings då jag tycker tjejer använder dom på fel sätt. (precis som om killar skulle använda HAHAHAH, min humor suger). Iallafall, tycker inte alls de är snyggt när tjejer går med jeansleggings och kort tröja.
Iallafall köpte jag ett par gråa. Btw hur stavas leggings?
Leggings eller Leggins? Ja satsar på legginGs, haha. 150:-.

svart kofta
Den här bilden suger, men de va grymt svårt att få bild på koftan. En svart v-ringad kofta med knappar hela vägen ner. Ärmarna har mudd från handleden och ner. Även två små fickor på höger och vänster sida nere.
150:-

newyork
Sååååå jag!
Ett vitt långt newyork linne. Snyggt, snyggt, snyggt!
100:-.

stickad kofta
En grovstickad (finns de äns något som heter så?) bolero i svart.
80:-

tights
Hahahah bilden! TUMMEN, SÅ KLOCKRENT HAHAH! Okej förlåt.
Min udda fotografering jaja, *careface* Nej nu ska jag vara seriös.
Ett par svarta leggings med zebra inspirerandemönster. 60:-

IDa
En glad och nöjd ida med mindre pengar. Jaja, pengar är till för att spenderas inte sant?

Nu ska jag lägga in kläderna som ligger färdigvikta här bredvid mig. Sen ska jag gå ner och skära en apelsin och sen blir det plugga matte och no. Blir nog ingen no utan mest ta igen matten som jag ligger efter i. PUSS :*


Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Haha, va bra att det inte gjorde nått och jag såg ju faktiskt inget trots mina ansträgningar!

Jag menade att läraren har ögon i nacken ^^ xP

2010-01-22 @ 07:11:57
URL: http://stinakarinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0