Shopping

Jag har shoppat en del på mellandagsrean, dock har jag inte visat vad jag köpt. Nyss slände ja på mig alla kläder och skor (inte samtidigt) och fotade dom. Gjorde det lättare för min och tog mammas data och knäppte fotona med webbkameran.

shopping
En korallblå t-shirt från carlings, 149:-

shopping
Ett linne med nitar/silverdetaljer från kappahl, 99:-

shopping
Linne med rosor från Gina Tricot, 64.50:-

shopping
Fick ingen bra bild, men det är ett par tights/trikåer/leggins (kalla det va ni vill) men ett ormskinnsinsperarnde mönster från kappahl, 149:-

shopping
Ett svart baslinne (som vart sönder och som jag nu varit och bytt) från Gina Tricot, 99:-
Ett vitt baslinne Marwin från JC, 74.50:-

shopping
Det bästa köpet som jag gått och suktat efter länge. Ett par vita converse från DNA, 699:-

Visa människor lägger märke till väldigt konstiga detaljer och jag är en av dom när man kollar på bilder. På den första bilden har jag riktat en lampa för att man skulle få se den rätta färgen på tröjan. Samma sak har jag gjort på bilden med legginsen.
Roligast av allt är väl sista bilden. Om man kollar på foten där skon INTE sitter märker ni att min strumpa ser vanskapt ut. Det är inte en stumpa utan 3. Det är så fruktansvärt kallt om fötterna och jag har 1 par vita sportsockar, 1 par svarta sportsockar och newbody ankelsockar. 
Alla sätt är bra utom dom dåliga.
Tjing

Kommentarer
Postat av: Diana

Hur firade du nyår?

Hoppas att du får en bra fortsättning på det nya året! Puss

2010-01-03 @ 23:48:00
URL: http://dianam.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra blogg hörru:) Gillar den!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

Jag hoppas alf att du gillar den :)



http://housebunny.blogg.se

2010-01-04 @ 10:57:06
Postat av: Diana

Kul att du ville vara med :)

jag och några vänner firade på ett landställe ute på värmdö, det var härligt.

2010-01-04 @ 14:22:11
URL: http://dianam.blogg.se/
Postat av: majse

jag tror du menar kobolt, inte korall-blå. koraller är röd-oranga;)

2010-01-06 @ 01:00:08
URL: http://www.majses.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0