TORGNY och tandpetare i sexpack

Idag har jag och mamma varit på gekås. HIHI, de va nice. Vi shoppade (suprise) och åt och hade allmänt trevligt. Kom hem med nya saker men dock fattigare. Men va är väl en bal på slottet?

kavajIda
En kavaj i grymt skönt material.

KOFTAida
En grå oversize kofta.

KOFTAiida
En rosa kofta med ränder! (Fjortisvarning på den bilden, ALLA ÄLSKAR STJÄRNOR)

kläder
En simpsonströja med Lisa "Little miss perfect"
En svart kort fejkskinn jacka.

TAVLOR
Har alltid haft en kärlek till newyork och USA. 10:- styck och ja kunde inte låta bli!

armband
armbandIDA
3 snygggggga armband

idaMichael
Michael har jag lyssnat på i många år. Och den här skulle jag bara ha, roligt va de. Ännu roligare va att ja hittade ett laptop dekor med Michael där de står "r.i.p king of pop 1958-2009" och en bild på han. Kunde ja låta bli? NEJ!

spetsTights
Bilden gör inte leggingsen rättvisa. Det är en grymt dålig bild. Iallafall är de ett par svarta leggings med spets på!

björnborg
En snabb sväng in på mq-outlet lönade sig!

Men detta va ju inte allt. Men de roligaste som jag tog foto på. Har även köpt:
Torrschampoo
2 vykort
Stiftpenna
Tandborste
Hårsnodd
Nagelpenna
Nagelfil
Nagellacksborttagning
Gummiband
Skrubbhandskar
Svart bh
3 packet läkerol
Tandpetare i 6-pack (HAHAHAHA)


Det va en lyckad dag. Torgny melins (?) va tydligen där att spela. Synd att ja missa de, ja älskar ju verkligen dansband (lalllallala ironi!). Annars träffade vi varken någon vi kände eller Morgan.
Nu ska jag hämta min B&J eller så ska ja göra kladdkakesmet. hmmmmmmm, man blir tjock av båda. Jaja, hare!
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Anna

Skinnjackan e ju helt grym!!!!Bra köp!!!Du kommer bli snyggare än någonsin.Puss...

2010-01-31 @ 13:22:33
Postat av: elin

va snygga kläder och va snygg tjej! jag saknar dig som faaaan

2010-02-06 @ 13:23:12
URL: http://elinjnytting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0