hos bettsibus

Sha!
Efter en varm och svettig dag inehållande beachhandbollsträning sitter jag nu bänkad i soffan hos Bettan. Här bjöds på sniglar (nej, ja vågade aldrig smaka då jag påstod att jag såg hjärnan) och helgrillad gris (som va mycket god).
Här är folk från lite olika håll och kanter men det är inte så många kvar, då dom flesta har små barn.


Såhär ser jag ut ikväll och det är absolut inget speciellt:
Svart linne - Hm
Vitt skärp - Peppar
Randig bolerokofta - Gina tricot
Nitarmband - Glitter
Grönt nagellack "viva la diva" - Lindex
Döskallering - Glitter
Jeansshorts (syns ej på bilden) - Gina Tricot

Håret plattade jag igår, och det är inte tvättat idag så tjaaaaaaaaa.... va ska jag säga om det. Det hänger bara där, har inte gjort någonting med det.

Förövrigt har jag smakat sommarcidern "päroncider med smak av kiwi-smultron". Supergod! Och nu ska jag ut till dom andra, puss!

Kommentarer
Postat av: Gammelmoster

Du var sååååå fin i på festen! Men du sviktade på snigeln ;-/ Men det kanske händer nästa gång ;-)

ÅÅÅÅHHHH du, vilket nagellack!!!

Många kramisar <3, <3

2010-07-05 @ 08:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0