jag? bästa målskytt?

Jag är hemma efter två toppendagar med massa handbollsspelande. Vi har spelat både bra och dåligt men haft jävligt roligt.

Vi har förlorat.
Vi har vunnit.
Jag har spelat som utespelare, fastän jag egentligen är målvakt.
Jag har varit bästa målskytt två matcher i rad (ena som utespelare och andra som målvakt).
Jag har fått en sjukt fin tröja där det står "haha, haha, haha".



Jag kan inte vara annat än nöjd. När SandraK känner för att langa lite bilder till mig så ska jag visa er. Handboll är det bästa jag vet. Det är under sånna här dagar jag förstår varför jag valde ett handbollsgymnasium.

@Bilden är från i tisdags när vi hade tjejkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0