KOM UPP!

Temaveckan är igång och musik står på listan. Hela veckan ska det bara sjungas, sjungas och sjungas. Temat är miljö och vi ska sjunga "we are the world". Hur bra är ja på en skala med hes röst och en snorig näsa? Kanon, jag ska sjunga solo dom två första meningarna.

Ida: *börjar sjunga* -There was a....
Margareta: Ta i, starkare, du måste komma upp högre
Ida: *ignorerar* -time, when we....
Margareta: KOM UPP I EN HÖGRE TON
Ida: *försöker utan att det ska låta förjävligt* - we heed a... Ljust&falskt.
Margareta: Kanon Ida, skitbra!!

Jo men vesst, det kommer gå awesome! Nu har jag kollat på träningen och sen dömde jag och Angelica F98. Fan, inte nog med att ja hade dålig kondis innan ja blev sjuk, nu är den ÄNNU sämre. När jag kom hem duschade jag i 18grader varmt vatten. Det va SÅ skönt, svalkande och gott. (Nej, jag är faktiskt inte ironinsk) Jaja, nu sitter jag här i mina nya glasögon och ska nog snart sova. Imorgon ska det sjungas!

ida
Det blev dessa, ni får en ny bild nån annan gång ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0