myspys

Hade det awesome med sandraK igår! Idag vaknade jag upp ännu sjukare än igår och vi drog till hennes samling. Sen spelade dom match och efter det drog jag och mamma hem. Flätade hennes hår innan vi åkte vidare till Cassie på typ släktkalas.
Käkade, sen kollade vi på "My sisters keeper". Då låg vi alla tre och grät. Haha, eller Markus grät kanske inte men jag och Cassie iallafall.
Nu har vi precis varit på statoil och köpt nässpray och glass. Jag är taggad på att bli frisk, palla inte bli sjuk ju! Nu börjar parlamentet med Magnus Betnér :D
tjingeling


film
Filmen rekommenderas, asbra!

Kommentarer
Postat av: Stina

Den filmen är awesome! :D

2010-03-31 @ 20:16:29
URL: http://stinakarinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0