Jag måste bara visa er

Jävla massa bloggande idag. Men här är jag, under förändrig. Skämtar inte.

tänder
Alla ni som funderat på att ta tandställning eller inte.
- Ja, det gör skitont.
- Ja, man ångrar sig under processen.
- Men nu efteråt, FYFAN va nöjd jag är.
- SER NI SKILLNADEN?!?! :D

ida
HAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH
JAG KAN INTE SLUTA SKRATTA, FYFAN ASSÅ. ATT JAG ENS LÄGGER UT DETTA
HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH
6:ans hemska utseende, en börjar till en minifjortis.

IDA
MEN MAGAAAAAAAD!
Hur såg jag ut? Fyfan va mycket foundation, kajal och blääääääää.
7:ans lilla fjortisperiod.

idaida
Här är jag idag.
Lagom söt, lagom mycket smink och använder ibland glasögon offentligt.

Vissa säger att va sötare förr, ja säger att man blir sötare med tiden.

Kommentarer
Postat av: Gammelmoster

Från puppa till fulländad fjäril! Du e JÄTTEFIN! Skitsnygg med brillor - det vet du att jag tycker - och mycket, mycket sötare utan en massa smink. HÄRLIGT ATT SE!!! Puss o Kram

2010-05-11 @ 08:20:23
Postat av: elin

fan va värt! skit snyggt! saknar dig tjeyen!

2010-05-11 @ 22:56:46
URL: http://elinjnytting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0