varför spara när man kan slösa?

Vi kan väl säga att rubriken är ett bra motto, eheheheh....

Glödlampor
Detta va inte så roligt men det behövdes till mig lampa där ja fixar mig. 17,90:-/paket på coop forum.
Nitarmband
Eftersom mitt gamla är förstort och slitet blev det ett nytt. Kappahl har 1/2priset på alla smycken och acessoarer. 34,50:-
Sportbh
Den bara hängde där på hm. Det roligaste är att de bara är en S. Jag har väl fan aldrig fått på mig något i storlek S?! Jaja, snygg är den iallafall, och nu blir de roligare att träna. 149:-
Tröja
Tröjan
Fick ingen bra bild på men den får duga. Provade massa sommarnyheter från Lindex med linnena hade fickor. Inte bra alls, men det blev en t-shirt iallafall. 99:-

Nu ska jag hänga in nytvättade kläder. Jag har ingenting att ha på mig men endå är min garderob proppfull och jag kommer inte få in dessa kläder. Hmmmm.....
Pappa SNÄLLA förstora mitt rum :)
tjingeling

Kommentarer
Postat av: elin

ååååå sport toppen är så jäääävla snygg... jag hatar dig nu

2010-05-14 @ 00:05:07
URL: http://elinjnytting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0