varning för långt, ickeintressant inlägg. (läs ändå)

Idag är en bra dag!

Började med att försova mig, ringa till Simon som inte va där och vi löste allt superbra (vilket betyder att jag fick sova vidare). Fortsatte iväg till jobbet och tillbehören för bil kom inte (YEY, tycker inte om att plocka upp dem eftersom alla heter likadant). Sen hämtade jag Matilda och åkte hit innan vi åkte till alet där jag spelade match. Den förlorade vi dock, men ändå.
Nu har vi varit i stan, kollat "girlynight" på gina som innebar 20% på allt. JAG SHOPPADE, vilket jag kan visa imorgon. Efter mycket om och men fick vi även biljetter till Saw 3d. Sprang till Mc Donalds (okej, vi gick sakta i duggregn) och åt. Tillbaka till bion och såg denna fruktansvärt äckliga film. Körde sen hem i regn men nu ligger vi här, glada och lyckliga (läs livrädda för att någon ska komma och äta upp oss) och ska sova. Imorgon blir det jobb igen.

HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej !

Om du fick välja att vinna ett helt valfritt plagg ifrån Mahingo.com , vad skulle du välja då ?



Tala gärna om det för mig så kan du få vad du önskar:

http://moonzanna.se/2010/october/tavla-om-en-onskevist-ifran-mahingocom.html#comment

2010-11-05 @ 19:01:59
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0