film.............. eller?

Skulle kolla på "a beautiful mind" som jag tagit från Maddis. Tror ni inte att jag bara har första delen? Så jag fick se en timme och nu får ja inte se fortsättningen på en av världens bästa filmer.

Imorgon är det sovmorgon, och antar att det är en timmes handbollsträning, men vet inte. Har ingen riktigt koll. Sen är det engelska och sen måste jag smsa Bettan, eller så kan du smsa när du ser detta för jag vet att du läser det. Intervjun ska vara klar på onsdag!
Ska slå på tv:n och somna till något bra (eftersom tv sänder SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ bra program på söndagskvällar......)


Hahaha åååh. Kommer ihåg alla fina dagar på brunnsåker när vi satt och tog massa fula foton i klassrummet. Ibland kan man inte låta bli att sakna!

Kommentarer
Postat av: sandra medved

9B!;(<3

2010-10-04 @ 12:17:49
URL: http://sandramedved.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0