skämt eller?

Jag måste bara få skratta lite. HAHAHAHAHAAH. Vi lyssnade på natteravn med Sebastian.

Maddis: Asså det låter som om dom sjunger jag skäller på dig.
Ida: Eh? Nej det gör det ju inte. Men du är ju bra på att lyssna, precis som i waka waka.
Maddis: MEN DOM SJUNGER, this is toyota i den låten jag lovar!!!!!

Maddis kollar upp texten.
Båda kollar på skärmen.


I kör: HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH

Det roliga är att hon sjunger "Listen to your God" medan Maddis påstod att hon sjöng "This is toyota". Spola fram till 1.25 och ge er åsikt. Jag har fått dagens skratt iallafall!


Kommentarer
Postat av: michelle

de låter faktiskt som hon säger This is toyota xd

meni början när dom sjunger waka waka. så låter de som dom sjunger baka kaka xD

2010-12-30 @ 11:08:43
URL: http://michellebik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0