Första uppgiften.

Min önskelista
Jaha.... På allt jag önskar mig? Ja, lika bra att rada upp lite saker då.

  • Jag vill ha en ny egen data.
    Sitter bara på skoldatorn nuförtiden eftersom min egna har gått sönder.
  • Jag vill ha större rum och större garderob.
    Mitt rum är för litet. Vill ha det större, inte jättemycket, men en del. Garderoben ska vi ju inte prata om. Alla tjejer drömmer väl om en W.I.C?
  • Jag vill ha morgondagen.
    Haha, ja lite udda. Imorgon ska det bli 11-12 grader och då vill jag äta frukost ute!! Sen är det handboll som gäller och efter det tror jag det bli bio med min favorit kille.
  • Jag vill ha Malins kaffe.
    Är jättesugen på kaffe just nu. Eller chailatte. Fast allra helst Malins coffee!
Haha, vilka löjliga svar.

Kommentarer
Postat av: malin ahrling

Åhh va gullig du är, då får vi ta och fixa fram mitt kaffe snart dåå!!! :))

2011-04-10 @ 09:14:21
URL: http://lifeofahrling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0