good

Igår och idag är bra dagar. Åkte till Filip och fick jättegod mat som hans mamma lagat. Tessan och Chrille va där också, supermys! Sen kollade vi lite på film men gick och la oss vid elva ungefär. Vaknade upp bredvid min favorit och vi gick ner och käkade frukost. Mamma ringde och skulle hämta mig, passade perfekt då han skulle på bortamatch. Men dom ringde och matchen va inställd. Så där stod jag och Filip, utomhus, dimmigt och nästan elva plusgrader. Jättemysigt va det. Sen kom mamma och mormor efter att dom kört fel och nu är jag hemma. Sista hemmamatchen spelas om några timmar. Hoppas innerligt att det går bra.

<span style="font-size: small;"><em>Idag är det den 9:de augusti. Mitt liv är pretty awesome!</em></span>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0