Here we go again!

Jag sa ju att ifall jag hittar en ny lista ska jag publicera den eftersom det fortfarande är saker ni undrar. Så jag har tagit väck liknande punkter men dessa fick stanna. Återigen har jag skapat en ny kategori för att det ska bli lättare att hitta. Personliga listan#2 ligger dessa under!
  • Dag 1 -  Min önskelista
  • Dag 2 –  Det här åt jag idag.
  • Dag 3 –  Min dag.
  • Dag 4 –  Något jag brukar göra på måndagar
  • Dag 5 –  En sak jag älskar från min garderob.
  • Dag 6 –  Min favoritstad.
  • Dag 7 – Mina passioner.
  • Dag 8 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen.
  • Dag 9 – Min favoritplats.
  • Dag 10 – Mina drömmar.
Det va de första tio punkterna. Tycker det ska bli spännande och är taggad på utmaningen igen! Här är några till:
  • Dag 11 – Det här är jag beroende utav.
  • Dag 12 – Mitt favoritminne.
  • Dag 13 – Min favoritfödelsedag.
  • Dag 14 - En stark och svag sida jag har.
  • Dag 15 – Ett annat ögonblick.
  • Dag 16 – Det här upprör mig.
  • Dag 17 – Det här får mig att må bättre.
  • Dag 18 – En bild från mitt rum/lägenhet.
  • Dag 19 – Mina rädslor.
  • Dag 20 - Min favoritfärg.
  • Dag 21 – Det här saknar jag.
Så, thats it! Kör igång efter maten. Magen kurrar så det är läge för lite kyckling, strips och bearneisesås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0