order!

Nu har jag fått order om att uppdatera. Är jag verkligen så kass på det? Aja, får väl rada upp vad som hänt sen igår eftermiddag.

  • Malins crib
    Åkte fem minuter bort med moppe och drack kaffe hos Malin. Tanken va en timme och en kopp kaffe som istället blev massa prat, två och en halv kopp kaffe och nästan tre timmar. Mysigt va det iallafall!

  • Mat
    Åkte fem minuter ifrån Malin för att komma hem och äta. Pasta och pastasås innehållande kyckling, bacon och örtsås.

  • Tessans crib
    Fredagsmys stod sedan på schemat så då körde jag en liten längre sträcka hem till Filips systers lägenhet som vi va ensamma i. Blev animal planet, nyheterna (som jag tjatade till mig för att få se lite av bröllopet. SÅ FIN HON VA!!!!) och en bit av en film. Gick och la oss hyfsat tidigt.

  • Döma
    Vi gick upp runt nio och käkade och allt man gör på morgonen. Körde vidare till alet för att möta upp Angelica och döma 01:ornas miniturnering. Gick fint och efter två timmar åkte jag hem igen.

  • Eftermiddag
    Somnade i solen och där har jag bara legat och latat mig.

Sådära, vi höres senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0