så kan det vara

Igår kom Filip hit och gjorde mig på mycket bättre humör. Satt och drack chai och pratade om allt möjligt. Gick upp och kollade på hockey och sen lät jag min älskling kolla på golf. Då blev han jättelycklig. Somnade precis när det börjat och vaknade runt tio över sju. Vaknade, somnade, vaknade, somnade och höll på så fram tills kvart i nio då vi gick upp.

För en timme sen kom jag hem från dissektionen. FAN JAG KLARADE DET! Det va sjukt häftigt. Det var både grishjärta och sen luftstupe/lungor/lever och allt i ett. Riktigt coolt. Fast lukten fick mig att må illa.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hej,

Var med och tävla om en länkning i dagens film.

Allt du behöver göra är att tipsa om en film i dagens film inlägget :)

2011-04-08 @ 15:40:20
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Cajsa

åh, ääälskar chai! :O

2011-04-08 @ 20:00:41
URL: http://cjssong.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0