tisdag en dag försent

Igår var det tisdag och den började med en riktigt bra träning. Gym och sen spel med killarna, eller 93:orna. Riktigt roligt. Sen blev det matte och det va JÄTTEJÄTTEJÄTTEsvårt och ah. Menmen. Va och köpte paket med BODEN och sen efter skolan hämtade jag mitt pass. Efter det åkte jag med hem till Filips syster och så va vi där och bara softade. Blev hemkörd och chillande medan han va på möte. Sen ringde min älskling, så mysigt att prata i telefon. Fan va löjligt de lät, well så kom han och hämtade mig (hans mamma och han för att va exakt). Så sov jag där och hela kväller skrämde han mig med massa andar och sånt skit, ELAKT.
Nu pallar jag inte skriva mer eftersom jag skriver massor på psykologin. FUN!

Gissa vad som händer ikväll?


random

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0