blött

Igår packade jag och Filip upp tältet och tältade i min trädgård. Enda problemet var att det började regna vid ett. Och hela natten. Ingenting var torrt i tältet när vi vaknade men det har verkligen varit mysigt. Nästa gång får det bli hans tält som är GANSKA mycket större än mitt.
Tanken var att jag skulle tränat om två timmar men beachträningen hade flyttats fram tre timmar och började redan elva så jag han inte. Istället ligger jag här i soffan och kollar på SM-veckan. Har ingenting att göra idag och ska antagligen fortsätta med det.


en ful bild, care

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan sötnos! allt bra med dig idag? :)

2011-07-02 @ 15:27:34
URL: http://cjssong.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0