Jason Mraz

It takes no time to fall in love
But it take you years to know what the love is

Då kan vi börja inlägget med att säga att jag saknar min pojke något otroligt. Han har varit borta sen i söndags och kommer hem imorgon. Längtar tills ja får ligga i hans famn igen. Till något annat så fick jag detta meddelande på facebook.


Då kan man inte bli annat än glad så här sitter jag nu och låter fingrarna knappra fram lite text. Livet och tiden går så jäkla snabbt och på fredag har jag redan jobbat tre veckor. TRE HELA JÄVLA VECKOR!!! Fy va snabbt och jag kommer garanterat sakna det. Förövrigt har 08-Martin varit nere och han har jag umgåtts med nästa varje dag innehållande minigolf, kaffe och pusslande. Nej, inte PUSSA utan pussLa. Mysigt värre.

Ny dag imorgon innebär jobb och kanske träning. På återseende gott folk!


Känner mig fortfarande lika dum när ja sitter och ler framför datorn. Va tycker ni förövrigt om mitt nya nagellack? Lila! Okej, de är jättegammalt. Dock aldrig använt. Justja, sängen va de.

Kommentarer
Postat av: Gammelmoster

Gött å se att sidan börjar leva igen och du, det är bara sisådär 10, 11 månader till nästa gång du kan gå till sommarjobbet igen ;-)

Kram <3

2011-07-21 @ 19:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0