livet

Heltidsjobbet har börjat och jag har knappt tid för datorn längre. Det är jobb varje dag 8-16.30 och så lite handbollsträningar på det. Full rulle hela tiden.

Invigde beachhandbollsträningen igår och det gick jättebra! Fan va det är skönt att vara igång igen. Sen fortsätter ja bara jobba och jobba, kul! Imorgon börjar jag redan sju (!!!!!) så jag får sova tidigt. Mamma är nere och sätter på kaffe så innan jag får riktigt spel på mina kliande myggbett går jag ner och gör henne sällskap. HÖRS


Kommentarer
Postat av: Gammelmoster

Sådärja! Då har du fått en försmak på "real life". Och det bästa med det är att man får pengar för att leva det ;-)

Kramis <3

2011-07-06 @ 08:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0