1 juni

En bra dag

Började dagen med psykologi och sista arbetet för kursen. Gick bra och var faktiskt väldigt kul. Åt chicken nuggets, ris och kall currysås. ÅH VA GOTT DE VA! Sen började vi lite senare för att ha svenska. Betygssnack var de enda som stod på schemat och jag fick börja. Gick jätteglad ut från Håkans kontor och åkte till mamma och åt glass.
Här hemma har jag mublerat om och nu väntar jag bara på att pappa är villig att flytta spegeln och tvn men de lär bli en annan dag om jag känner honom rätt.

Är egentligen sugen på att åka till gymmet, men hela huset luktar mat och klockan tickar iväg. Mat och sen en sväng till Filip låter faktiskt mer lockande. IMORN SKA JAG FANIMEJ GYMMA.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH måste komma och se hur det blev!!!

Snyggt kort btw, jag som tagit det eller?

pusspårej fining

2011-06-01 @ 20:30:22
Postat av: malin ahrling

ÅH måste komma och se hur det blev!!!

Snyggt kort btw, jag som tagit det eller?

pusspårej fining

2011-06-01 @ 20:31:04
URL: http://lifeofahrling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0