Day four

Day four: seven things that cross your mind a lot.
Dag fyra: sju saker du ofta tänker på

  • Framtiden.
    Hur allting kommer bli. När jag flyttar hemifrån, om jag drar utomlands, gifter mig.
  • Filip
    Inte så konstigt va?
  • Citat
    Sätta in positiva citat i svåra stunder. Hur jag ska göra det jag gör till det bästa.
  • Handboll
    Hur allting kommer bli. Blir det damlag? Blir det spel med killar? A- eller B-lag?
  • Min handledsskada
    Kommer jag någonsin bli frisk ifrån den? Om jag stoppar i kortison, hjälper det?
  • Ekonomi
    Vad jag spenderat, hur mycket och om jag har råd med det ena och det andra.
  • För mycket
    Jag tänker helt enkelt för mycket. All unimportant things do cross my mind.

Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-27 @ 22:33:35
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0